Swedbank Talsu filiāle strādās līdz 14. janvārim

25. novembris 2021

Swedbank klienti visā Latvijā arvien vairāk dod priekšroku savu finanšu kārtošanai digitālajos kanālos sev ērtā vietā un laikā, tādēļ Swedbank veic izmaiņas filiāļu darbībā. No 2022. gada 15. janvāra Talsu apkārtnes klienti aicināti apmeklēt bankas filiāli Tukumā, Pils ielā 15a.

Ņemot vērā digitālo kanālu būtisku nozīmi mūsdienu finanšu jautājumu risināšanā, Swedbank stiprinās konsultāciju centra un digitālo kanālu nodrošinājumu klientu turpmākai ērtībai. Savukārt fiziskās apkalpošanas resursi tiks pastiprināti novirzīti uz lielākajiem finanšu centriem. Tādēļ Talsu pilsētas un apkārtnes klientus turpmāk gaidīsim filiālē Tukumā, vai kādā citā no 20 bankas filiālēm visā Latvijā. Aicinām klientus ņemt vērā, ka pēdējā diena, kad Talsu apkārtnes iedzīvotāji tiks apkalpoti filiālē Kareivju ielā 8, būs 14. janvāris. Ja ir nepieciešamība pēc klātienes konsultācijas Talsos, aicinām laikus ieplānot un pieteikt filiāles apmeklējumu, kas šobrīd pieejams tikai ar iepriekšējo pierakstu. To ātri un ērti iespējams izdarīt mobilajā lietotnē, sadaļā „Kontakti”, internetbankā vai zvanot uz tel. 67445555.

Swedbank arī turpmāk rūpēsies par naudas izmaksu un iemaksu bankomātu pieejamību reģionos. Atrast sev tuvāko bankomātu iespējams bankas mājaslapā.

Šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumi, konta atlikuma pārskatīšanu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes.

Ja finanšu jautājumus bankas digitālajos kanālos – internetbankā un mobilajā lietotnē – nav izdevies atrisināt vai ir nepieciešama bankas konsultanta palīdzība kādā jautājumā, aicinām klientus sazināties ar banku sev ērtā laikā un kanālā, gan zvanot uz Swedbank konsultāciju tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī, gan piesakot video konsultāciju, vai sazinoties čatā.