26. janvārī Talsu novada pašvaldība pāries uz dokumentu vadības sistēmas „Lietvaris” jauno versiju. Pārejas laikā tiks ietekmēta iedzīvotāju apkalpošana: šajā dienā būs iespējams iesniegt iesniegumus drukātā formā, bet elektronisko dokumentu aprite tiks atjaunota 29. janvārī.
Talsu novada pašvaldības iestādes un struktūrvienības pieņems iedzīvotāju iesniegumus drukātā formā (sistēmā tos iereģistrējot nākamajā darba dienā pēc sistēmas darbības atjaunošanas), bet elektroniskā dokumentu aprite tiks atjaunota 29. janvārī.
26. janvārī pašvaldības iestādes un struktūrvienības nevarēs sniegt plašāku informāciju par iepriekš pieņemtu iesniegumu izskatīšanas gaitu un par grāmatvedības datiem.
Iedzīvotājiem būs pieejami pakalpojumi, kas saistīti ar nekustamā īpašuma nodokli, dzīvesvietas reģistrāciju, Dzimtsarakstu nodaļas darbu.
Arī kases pakalpojumi Talsu novada pilsētu un pagastu pārvaldēs un Centrālajā pārvaldē tiks nodrošināti.
Savukārt sociālo pabalstu izmaksa tiks organizēta tā, lai līdz 26. janvārim tā jau būtu paveikta, arī atbalsta paku izdale 26. janvārī tiks nodrošināta.