27. jūlijā Talsu novada teritorijā ir stājušies spēkā saistošie noteikumi nr. 17 „Par tirdzniecības kārtību un pašvaldības nodevām par tirdzniecību publiskās vietās Talsu novada pašvaldības teritorijā”. Šie noteikumi ir saistoši un jāievēro visām personām, kas vēlas veikt ielu tirdzniecību Talsu novada teritorijā.
Atļaujas saņemšanas kārtība ielu tirdzniecībai Talsu novadā:
- Pieteikumu atļaujas saņemšanai kopā ar pamatojošiem dokumentiem iesniedz klātienē novada Klientu apkalpošanas centros vai pagastu pārvaldēs, vai arī elektroniski, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, nosūta uz e-pastu pasts@talsi.lv.
- Pieteikumu tirdzniecības atļaujas saņemšanai izskata un attiecīgu lēmumu pieņem Licencēšanas komisija, izpilddirektors vai izpilddirektora pilnvarota amatpersona 5 (piecu) darba dienu laikā, pēc visu dokumentu saņemšanas, kas ir nepieciešami iesniegt konkrētajam tirgotājam.
- Pēc pieteikuma saņemšanas pašvaldības Finanšu un grāmatvedības nodaļa pieteicējam nosūta rēķinu pašvaldības noteiktās nodevas apmaksai. Pēc nodevas apmaksas pieteicējam tiek izsniegta atļauja ielu tirdzniecības veikšanai. Tā tiek nosūtīta elektroniski uz pieteicēja norādīto e-pastu vai arī pieteicējam iespējams to saņemt klātienē Klientu apkalpošanas centros.