Tehnisku iemeslu dēļ no 2022. gada 24. līdz 31. janvārim Kolkas iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklēt tuvāko pasta nodaļu Dundagā, Pils ielā 1, pirmdienās–piektdienās no plkst. 8 līdz 13. Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma saņemšanu savā dzīvesvietā, iepriekš zvanot pa tālruni +371 67008001 vai +371 27008001.
Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 24. līdz 31.janvārim Kolkas iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklēt tuvāko – Dundagas – pasta nodaļu.
Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, komercpreču iegādi u.c.
Ar pastnieka starpniecību Kolkas iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: +371 27008001 vai +371 67008001.
Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu savā dzīvesvietā, iepriekš zvanot pa tālruni +371 67008001, +371 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu.
Kolkas iedzīvotāji pasta pakalpojumus bez iepriekšēja pieteikuma varēs saņemt Dundagas pasta nodaļā Pils ielā 1 pirmdienās–piektdienās no plkst. 8.00 līdz 13.00.
Latvijas Pasts atvainojas Kolkas iedzīvotājiem par sagādātajām neērtībām.