Kolka

No 2022. gada 24. janvāra Covid-19 negatīvās ietekmes dēļ Kolkas iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēja saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklēt tuvāko – Dundagas – pasta nodaļu. No 22. februāra darbu atjauno Kolkas pasta nodaļa – klienti atkal var saņemt pasta pakalpojumus Kolkas pasta nodaļā vai arī izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Atsākot Kolkas pasta nodaļas darbību, tiek mainīts tās darbalaiks – nodaļa turpmāk strādās no pirmdienas līdz ceturtdienai  no plkst. 9.00 līdz 13.00 un piektdienās no plkst. 9.00 līdz 12.00.

Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, komercpreču iegādi u.c.

Ar pastnieka starpniecību iedzīvotāji var saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams pieteikt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: +371 27008001 vai +371 67008001.

Jebkuru jautājumu gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: +371 67008001, +371 27008001info@pasts.lv.