Novadā

SIA Talsu namsaimnieks” klientus, kuri par pakalpojumiem norēķinās Talsu novada pašvaldības pilsētu un pagastu pārvalžu kasēs, satraukusi februāra rēķinā saņemtā informācija. Tajā norādīts, ka klients nav apmaksājis iepriekšējā mēneša rēķinu, lai gan apmaksa ir veikta.

SIA Talsu namsaimnieks” rēķinus klienti var apmaksāt dažādos veidos, viens no tiem: veicot samaksu Talsu novada pilsētu un pagastu kasēs. Iekasētos maksājumus uzņēmumam pēcāk pārskaita Talsu novada pašvaldība, un tas jāpaveic līdz mēneša beigām. Cilvēciskas kļūdas dēļ iedzīvotāju maksājumus par janvāra mēnesi Talsu novada pašvaldība SIA Talsu namsaimnieks” pārskaitīja nevis februārī, bet 1. martā, līdz ar to februāra mēneša rēķinā norādīts, ka iepriekšējā mēneša rēķins nav apmaksāts.

Uztraukumam nav pamata: SIA Talsu namsaimnieks” klientu maksājumus ir saņēmis, un marta mēneša rēķinā šī informācija būs atspoguļota. Šajā gadījumā nav jāsatraucas arī par soda naudas piemērošanu: soda nauda netiks piemērota.

Talsu novada pašvaldība atvainojas iedzīvotājiem par radītajām neērtībām!