Novadā

Autotransporta uzņēmums AS Talsu autotransports” ir uzsācis zīmola maiņas procesu un drīzumā būs atpazīstams kā „​​​​​​​Wanema”. Zīmola maiņas pamatā ir uzņēmuma paplašināšanās un darbības uzsākšana Jelgavā, Alūksnē, Balvos un Gulbenē.

Wanema Line logo

Nosaukums Wanema” izvēlēts tā vēsturisko sakņu dēļ – agrāk Talsu novads bijis Vanemas teritorijas sastāvā. Senajās kartēs atrodams nosaukums, izmantojot arī w” burtu, stiprinot unikalitāti, uzņēmums izvēlējies tieši šo rakstību. Uzņēmuma paplašināšanās, izvēršot darbību plašākā Latvijas teritorijā, ir galvenais pamats un dzinējspēks zīmola maiņas procesam.

Daudzu desmitu gadu laikā uzņēmums ir mainījies, audzis, attīstījies un pilnveidojies. Esam pieņēmuši lēmumu par uzņēmuma nosaukuma jeb identitātes maiņu, jo esošais nosaukums vairs neatbilst mērķauditorijas sajūtām un uzņēmuma attīstības virzienam. Ar uzņēmuma zīmola maiņu vēlamies stiprināt savas vērtības, atpazīstamību, konkurētspēju, iet kopsolī ar laika ritējumu un būt savējiem” ikvienā vietā, kur darbojamies. Līdz ar jaunā zīmola izstrādi mums bija svarīgi nepazaudēt savas saknes un identitāti. Ar to mēs esam lepni, jo savu vēsturi rakstām jau kopš 1965. gada. Esam ar kuršu saknēm no Vanemas laikiem, un tas ir ierakstīts jaunajā zīmola nosaukumā.

Esam apņēmības pilni augt un pilnveidoties arī turpmāk, lai dotu savu ieguldījumu un pienesumu savai Tautai un Zemei Latvijai” par zīmola maiņu izsakās valdes priekšsēdētāja Jana Kalēja.

Pirmā nozare, kura piedzīvo pārmaiņas ir pasažieru pārvadājumi. Jaunais logo jau šobrīd ir redzams uz daļas no uzņēmuma autobusiem. Logo ir veidots par pamatu ņemot ideju drošākais ceļš no punkts A” uz punktu B”. Vārdam Wanema” pievienots Line”, angļu valodā līnija” vai maršruts”, kas tieši atspoguļo uzņēmuma pamatdarbības jomu — pasažieru pārvadājumus. Tā ir skaidra un tūlītēja saikne starp zīmolu un sniegtajiem pakalpojumiem.

Jaunā zīmola identitāte tiks ieviesta pakāpeniski visās uzņēmuma pārstāvētajās nozarēs. Uzņēmuma rekvizīti paliks nemainīgi.

Jaunā zīmola vizuālā identitāte un stratēģija ir izveidota, sadarbojoties ar reklāmas aģentūru WKND”.