No 8. augusta būtiskas izmaiņas sagaida AS „Citadele banka” klientus: tiks slēgta tās filiāle Talsos. Banka uzsver, ka pēdējo gadu laikā būtiski attīstīti pakalpojumi digitālajā vidē un lielākā daļa klientu labprāt izvēlas nepieciešamos pakalpojumus saņemt attālināti.
Pieņemto lēmumu skaidro AS „Citadele banka” Privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītājs Jānis Mūrnieks: „Pēdējos gados uzņēmums mērķtiecīgi attīstījis attālinātos pakalpojumus, lai klienti nebūtu piesaistīti filiālei un nepieciešamos finanšu pakalpojumus varētu saņemt digitāli. Tāpat esam izvērsuši personisku komunikāciju, proti, klientiem nodrošinām individuālas finanšu konsultācijas jebkurā viņiem ērtā saziņas kanālā un laikā, kā arī vēlamajā formātā. AS „Citadele banka” klienti arvien aktīvāk izmanto bankas pakalpojumus attālināti, turklāt vairums no tiem ir pieejami digitāli. Šādas iespējas sniedz klientiem lielāku brīvību un padara ikdienu ērtāku.”
AS „Citadele banka” dati liecina, ka 94% no Latvijas filiāļu apmeklētājiem ir privātpersonas, kuras vairumā gadījumu uz filiāli dodas, lai saņemtu pakalpojumus, kas ir pieejami attālināti – bankas konta atvēršana, bankas kartes vai finanšu konsultācijas saņemšana. J. Mūrnieks informē, ka vairāk nekā 95% bankas klientu ikdienā izvēlas tieši AS „Citadele banka” mērķtiecīgi izstrādātos attālinātos digitālos risinājumus un nedodas uz filiālēm, turklāt šī tendence ikdienas pakalpojumu jomā tikai pieaug.
AS „Citadele banka” mērķis ir nodrošināt klientiem ērtu, ātru un kvalitatīvu servisu attālināti. Uzņēmums norāda, ka, izmantojot kādu no piedāvātajiem rīkiem, piemēram, internetbanku, mobilo aplikāciju vai bankomātu, vai piezvanot uz klientu atbalsta centru, ir iespējams veikt praktiski visas klātienes klientu apkalpošanas centrā veicamās darbības.
Līdz 8. augustam AS „Citadele banka” Talsu filiālē klienti ir gaidīti, lai saņemtu ikdienas bankas pakalpojumus, gan arī nepieciešamos pieslēgšanās un autentifikācijas rīkus, piemēram, kodu kalkulatoru vai mobilo aplikāciju. Klientiem tiks piedāvāta iespēja pasūtīt norēķinu karti, lai turpmāk ērti varētu veikt ikdienas darījumus attālināti.
„Saviem klientiem iesakām izmantot bankas pakalpojumus, kas būs pieejami viedtālrunī, internetā, bankomātā, telefoniski. Savus pakalpojumus klātienē turpināsim piedāvāt 11 bankas filiālēs un klientu apkalpošanas centros, no kuriem tuvākie atrodas Liepājā, Jelgavā un Rīgā. Visu filiāļu saraksts un darba laiks pieejams mūsu mājaslapas www.citadele.lv Kontaktu sadaļā. Latvijā ir pieejams plašs finanšu pakalpojumu sniedzēju klāsts, finanšu pakalpojumus piedāvā arī VAS „Latvijas Pasts”, kas ir īpaši piemērots klientiem, kuri dod priekšroku skaidrai naudai un apkalpošanai mājās,” saka J. Mūrnieks. „Atgādinām, ka, lai sekmīgi varētu piekļūt saviem bankas datiem, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru, prasīsim nosaukt balss paroli. Mūsu ilgtermiņa mērķis ir fokusēties uz mūsu klientu ieteikumiem un banku sektora attīstības tendencēm, lai turpinātu pilnveidot attālinātu klientu apkalpošanu.”