Procesa apraksts
1.solis/Pakalpojuma pieprasīšana
Persona sagatavoto iesniegumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu var iesniegt:
1) nosūtot uz Talsu novada pašvaldības e-adresi;
2) nosūtot uz Talsu novada pašvaldības oficiālo e-pastu pasts@talsi.lv;
3) klātienē Talsu novada pašvaldībā vai pilsētu un pagastu pārvaldēs;
4) nosūtot pa pastu.
Nepieciešamības gadījumā darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu.
Iesniedzot dokumentus e-pastā, tie jāsagatavo atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un jāapliecina ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
Iesniedzams dokuments - iesniegums iestādei2.solis/Apstrādes solis
Saņemtais dokuments tiek reģistrēts un nodots konkrētai amatpersonai (atbildīgajam speciālistam) izskatīšanai, izpildei vai tiek pieņemts zināšanai.
Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības un sagatavo iesniedzējam atbildi.3.solis/ Pakalpojuma saņemšana
Personai atbilde uz iesniegumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu tiek sniegta izvēlētajā veidā:
- klātienē;
- nosūtot e-adresē;
- pa e-pastu;
- pa pastu.