Mēnešalga:
no 2086 eiro (nepilna slodze), no 2608 eiro (pilna slodze)
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Dažādas atrašanās vietas

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Talsu novada pašvaldība (reģistrācijas numurs 90009113532)
izsludina atklātu konkursu uz Talsu novada pašvaldības
Sabiles un Stendes apvienības pārvaldes vadītāja amatu
(profesijas kods 1112 39)

Atbildība:

  • organizēt, plānot, vadīt un kontrolēt Pārvaldes un tās darbinieku ikdienas darbu saskaņā ar Pārvaldes nolikumu, Pārvaldes darbību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, Domes lēmumiem un Pašvaldības rīkojumiem;
  • nodrošināt un veikt Pārvaldes izveidoto struktūrvienību nolikumu izstrādi un apstiprināšanu, nodrošināt Pārvaldes iekšējo normatīvo aktu sagatavošanu;
  • plānot Pārvaldes darbībai un attīstībai nepieciešamos finanšu līdzekļus; sagatavot un iesniegt Pašvaldībai Pārvaldes budžeta pieprasījumu un budžeta izdevumu tāmi;
  • izstrādāt un iesniegt apstiprināšanai Pārvaldes struktūru, Pārvaldes amatu sarakstu;
  • izstrādāt un iesniegt apstiprināšanai ikgadējo Pārvaldes iepirkumu plānu un organizēt nepieciešamās iepirkumu procedūras;
  • amata vai Pārvaldes kompetences ietvaros sniegt organizatorisku atbalstu un koordinēt to Pašvaldības iestāžu darbību, kuru darbība notiek Pārvaldes administratīvajā teritorijā;
  • koordinēt Pārvaldes sadarbību ar attiecīgajā administratīvajā teritorijā esošajām valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām;
  • iesniegt Domei apstiprināšanai Pārvaldes darbības gada plānu un pārskatu par iepriekšējā gada darbības plāna izpildi;
  • izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes vai nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz iesniegumiem atbilstoši Pārvaldes vai amata kompetencei;
  • pildīt citus ar Domes lēmumu, Domes priekšsēdētāja vai izpilddirektora rīkojumu uzliktos pienākumus.

Prasības:

  • augstākā izglītība vadības, ekonomikas jomā vai tehniskajās zinātnēs;
  • vismaz trīs gadu nepārtraukta vadības pieredze;
  • amata kompetencei atbilstošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • izpratne par valsts pārvaldes, pašvaldības darbu, administratīvajiem un finanšu procesiem iestādē;
  • zināšanas un pieredze, izstrādājot ilgtermiņa un īstermiņa finanšu plānus / mērķus;
  • pieredze pārmaiņu vadībā.

Sagaidām personību, kurai piemīt:

  • orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un uzņemties atbildību;
  • prasme vadīt un organizēt komandas darbu;
  • labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • analītiska un konceptuāla domāšana, spēja argumentēti paust savu viedokli;
  • pozitīvisms, stratēģisks skatījums, proaktīva un inovatīva pieeja procesu uzlabošanā;
  • tolerance, ētiskums un augsta atbildības izjūta;
  • teicamas digitālās prasmes (MS Office), prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem un informācijas komunikāciju tehnoloģijām.

Piedāvājam:

  • iespēju ieguldīt un attīstīt savu profesionalitāti mūsdienīgā un dinamiskā darba vidē;
  • mēnešalgu no 2608 EUR pirms nodokļu nomaksas (līdz 2024. gada 31. decembrim nepilnu darba laiku jeb 32 h nedēļā un mēnešalgu no 2086 EUR apmērā) un sociālās garantijas.

Iesniedzamie dokumenti atbilstoši nolikuma prasībām:

  • dzīves apraksts (CV), kurā tostarp iekļauta informācija par personām, no kurām komisija var iegūt atsauksmes par iepriekšējo darba pieredzi;
  • motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām);
  • redzējums par amata pienākumu izpildi un ar to saistīto problēmu risinājumu, Pārvaldes darba organizāciju un Pārvaldes nolikumā noteikto funkciju izpildi (apjoms ne vairāk kā divas A4 lapas);
  • augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopija par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajām / profesionālajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
  • amata pienākumu izpildei atbilstošu papildu apmācību apliecinošu dokumentu kopijas (vismaz 8 stundu apjomā), kas apgūtas pēdējo 3 gadu laikā.

Pieteikumu ar norādi Konkursam uz Sabiles un Stendes apvienības pārvaldes vadītāja amatu” iesniegt līdz 2024. gada 25. novembrim (ieskaitot):

  • nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@talsi.lv;
  • nosūtot pa pastu, norādot adresātu – Administratīvais departaments, Talsu novada pašvaldība, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads, LV-3201;
  • slēgtā aploksnē, ievietojot to pie Talsu novada pašvaldības ārdurvīm novietotajā pasta kastē, norādot adresātu Administratīvais departaments, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads, LV-3201;
  • slēgtā aploksnē Talsu novada pašvaldības Administratīvajā departamentā, Kareivju ielā 7, 2. korpusā 425. kabinetā, Talsos, Talsu novadā, LV-3201.

Pa pastu iesūtītam vai personīgi iesniegtam pieteikumam jābūt personīgi parakstītam, savukārt elektroniskā pasta adresē iesūtītam pieteikumam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti dalībai konkursa otrajā kārtā.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Talsu novada pašvaldība, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads, LV-3201, tālruņa numurs 63232110.

Pretendentiem jāpiesakās līdz